~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Cina - 18 oktober 2007 21:20

Idag skulle vi åka ut och storhandla, men jag kände mig lite okonstig men vi åkte ut ändå. Vi åkte först till Skultuna för att hämta min nya mobiltelefon. Oj va den var fin. Visar en bild på den nedan.


 Sedan åt vi frukost hos sonhustrun. Sedan bar det av in till stan och till Maxi. Och jag hade ont i huvet. Och vi gick där inne och följde vårna långa nota. Men rätt som det är så kunde jag inte andas och fick sådan hjärtklappning och började må illa och svetten rann om mig. Så jag sa till gubben att vi måste sluta handla nu och det är nu för jag tror jag svimmar snart. Ok sa han o vi går mot kassan och betalar och jag måste bara ut omgående. Kroppen bara skakade. Så jag blev hängade över en stolpe där ute inna jag fick orka att gå till bilen. Och i bilen började jag gråta och tyckte att jag var en riktig krake som ej kunde handla klart idag.

Men gubben sa jag såg på dig att du inte skulle klara mer och det är inget att skämmas för det är ju bara att vi åker ut en annan dag när du har det bättre och fortsätter handla. Vi har ju handlat det viktigaste iallafall.

Man känner sig helt totalt utmattad när dessa paniker kommer.

Så denna dag har inte vart roligt!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards