~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Snöblandat regn,,,,,,

Av Cina - 17 december 2011 19:03

Usch vilket ruggigt väder det vart idag.

Snöblandat regn hela dagen.

Har inte såå mycket att skriva om.

Har gjort köttbullar på 2 kg köttfärs idag.

Vaknade 6:15 och var upp på toan men tänkte

näää jag går o lägger mig igen och kan ni

tänka er jag vaknade 9:30 så hela förmiddagen

hade ju gått tyckte jag.

Men kroppen behövde nog sova.


Hoppas att ni såg på tv igår Svenska Hjältar det var värt att se.

Inte ett öga vart torrt här vill jag lova.

Ett mycket bra och fint program.


Önskar er en fortsatt fin lördagskväll  


PS: GLÖM EJ MIN TÄVLING den 15/12

Ett rätt svar har jag fått kan jag berätta.

 
 
Ingen bild

Karin

17 december 2011 19:36

Nu är det tyst o lugnt igen,disken omhändertagen o magen stående i fyra hörn...vi firade jul 9 st blev vi.Skickade med matlådor till alla o.ändå har jag mat i flera dar.Fattar inte hur det kan bli så!
Inte så roligt väder ,tyvärr.
Nu blir det soffan o TV:n/kram

 
Malin

Malin

17 december 2011 21:48

Skönt att sova ut,tror absolut du behövde det!
Gott med egna köttbullar :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 december 2011 21:49

Tittade oxå på Svenska hjältar och här var oxå näsduken framme
Vad skönt att du fick sova ut ordentligt
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 december 2011 23:24

Det tar tid att rulla köttbullar av 2 kg. färs, men så gott det blir, köpta köttbullar är så trådiga tycker jag, hemmagjorda är bäst.
Jag tycker alltid att morgontimmarna är skönast, då kan jag sova hur mlänge som hellst, måste sätta klockan att ringa, för Arne bara myser om jag sover länge, då har han något att reta mig för, snällt ? nääää..
Hoppas du/ni får en fin 4:de Advent.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

17 december 2011 23:26

Ja här blev de också lite blött i ögonvrån. Så fina kort på de små uppklädda till fest. De e väl gott å få sova på morgonen, ja du behöver säkert lite extra sömn efter din pers med förkylningen.
Adventskram från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

18 december 2011 09:54

Vad duktig du har varit som rulat så många köttbullar...Bra gjort.

kram

 
Monica

Monica

18 december 2011 15:01

Hoppar över tävlingen denna gången tror jag.
Här har vi fått snö så nu är det vitt på marken,vill inte ha mer,men sånt får man ju inte bestämma förstås.Jag håller på med julbestyr nu en stund varje dag så bloggen får komma i andra hand just nu.Facebook prioriterar jag ju som du vet i första hand.

Ha en bra 4:de advent!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

18 december 2011 18:49

Ja det var bra jobbat blev nog många köttbullar kan jag tro.Skönt att sova ut lite men dagen går så fort istället.
Ha en skön 4:advent

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards