~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Cina - 4 december 2011 14:07

Igår kväll när jag la mig så hade jag fruktansvärt ont i halsen.

Och när jag vaknade 5:30 så kunde jag knappt svälja.

Så nu är man åter sjuk igen.

Vart ju nyss av med hostan o så börjar skiten om igen.

Men jag började baka vid 7-tiden och är nu klar med det.

Har bakat till Majas fördelsedag.

KLICKBILDER

2 st bruna mjuka pepparkakor


Mammas bruna brön


Och saffransbröd med vanilj.


Nu orkar jag inte baka något mer idag.

Måste ta lite varmt att dricka så det halsonda går över.


Skulle ha åkt till Torshälla på julmarknaden idag men

vi hoppade över den eftersom jag inte är så piggelin.


Idag skall vi äta plommomspäckad fläskkarré

Potatis, gräddsås, och äppelmos m.m

Det duger åt oss idag.

Nu skall jag vila mig och dricka något värmande.



Måste oxå rekomendera denna blogg.

HÄR 


Önskar alla en fortsatt fin 2:a ADVENT  

Av Cina - 4 december 2011 06:22

ÖNSKAR ALLA EN FIN ANDRA ADVENT

 

Hoppas ni får en fin dag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards