~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Cina - 2 december 2011 17:12

Börjar med att skriva att jag mår bättre idag.

Känner mig inte så nerstämd för tillfället.

På förmiddagen idag så hade vi bestämt att åka

till något som heter GULDHUSET och det ligger i Munktorp

ca 2,5 mil från oss.

Dom gör sina smycken själva.

Det är ju så att mina "giftringar" var för små 

och har legat i skåpet i flera år.

Oh man saknar dom ju.

Sedan efter att jag fick mitt besked om reumatist

så gick dom inte på alls.

Så nu var det dags att byta ut dom.

Och det har jag nu gjort och ni skall få se dom

när jag hämtar dom nästa vecka.

Var riktigt snygga kan jag säga.

Och efter det så åkte vi till Kolbäck och var in på hemköp 

och handlade lite.

Därifrån till elgiganten för att köpa dessa kapselhållare till Tassimo kapslarna

KLICKBILDER

Är snyggare att ha dom stående så här än att ha dom i sina paket.

Måste köpa en till imorgon då det inte räckte med 2.

Ja det är väl i stort sett vad som hänt idag.

Jajo jag har ju lagat mat oxå.

Vart bacongratäng med vitlök, smakade riktigt bra.


Sedan måste jag visa er lite foton jag fått idag via min mail.

Det blir på barnbarnen Sanna, Maja och lilla Frans.


Vi börjar väl med   MAJA  

       

Den 15 december fyller denna söta flicka 1 år.


**********************************************

Sedan blir det   Sanna och lilla Frans  

     

Alla bilder får tala för sig själva.


Imorgon skall vi ut och köpa lite julklappar.

Har inte så många kvar.

Fast dom sa på väderleksrapporten att det skall bli snöblandat regn.

Men det återstår att se.


Med dessa rader önskar jag er en fin fredagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards