~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Cina - 26 december 2011 14:28

Ja jag lovade ju att jag skulle visa upp lite julklappar.

Vad fick vi då jo.....


En blomster grupp av Theres och Lilla Wilma.  TUSEN TACK!

En fin vit azalea, trisslotter (gav 25 kr ) och en twistpåse av Fredrik och Isac. TUSEN TACK!

Håkan fick presentkort på biltema av Patrik, Sari, Sanna och Frans. TUSEN TACK!

Jag fick dessa stövlar av Patrik, Sari, Sanna och Frans. TUSEN TACK!

KLICKBILDER

 


En tavla som Lilla Maja målat själv. TUSEN TACK!



Sedan förstoring på Lilla Maja. TUSEN TACK!



Så förra året fick vi ju förstoringar på Sanna

och dom hade vi inte satt upp men de kom upp  nu oxå



Så nu fattas det bara en förstoring på Lilla Frans.

Än så länge har vi bara 2 av 3 barnbarn på väggen i vardagsrummet



Dagmar har dragit fram över oss inatt men hon har nu bedarrat.

Rena VÅREN ute tycker jag.


Idag känner jag mig som om tåget kört över mig.

Kroppen värker så vansinnigt men vi hade/har inget

på listan idag som måste göras.

Laga lite mat ska jag.

Blir fläskfilé i ugn med champinjoner gräddsås, potatis o lite grönsaker.

Det duger idag....vill inte ha julmat.


Önskar er alla en fin Annandag Jul  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards