~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Cina - 18 december 2011 18:37


Ja idag ar vi tänt sista ljuset i adventsstaken.

Och Julen närmar sig.

Känner inte alls för denna jul usch bara jobbigt tycker jag.

Hittar inte orken att ta fram mina tomtar o har dom

inte kommit fram nu så kommer dom inte fram i år.

Idag gick jag o la mig en stund på em orkade inte

hålla ögonen uppe.

Det har vart en tuff höst med massa förkylningar o kroppsvärk

Nu hoppas jag att det vänder så man kan få må bra ett tag.


Snöat sedan igår men det är blött det som kommer ner.

Så det ligger nog inte kvar detta som kommit.

Blev ju inget ljusare bara för att snön kom heller.


KLICKBILD


Denna underbart vackra gran står precis när man kommer

in vid City Grossen.


 

Nu önskar jag alla en fin kommande vecka  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards