~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

Snart ny mobil!!!!

Av Cina - 1 oktober 2007 21:45

Jag har länge gått och sagt att jag vill ha en ny mobil. Och jag gillar Samsung mobilerna. Och snart har jag en ny i min hand. Igår när vi var hos sonen och sonhustrun så vart det tal om mobiler. Och när jag fyllde år så skulle jag få en present av dom men det visade sig att de fick inte tag på det dom hade tänkt, så då sa Patrik att du kan få den om du betalar hälften själv. Ja visst sa jag. Och tänkte ju direkt att då säljer jag min som jag hade. Frågade vad han trodde jag skulle kunna få för den och han sa 200-300:- men det tyckte jag var alldeles för billigt. Men jag satte ut den på blocket igår kväll 21:30 för 800:- och på em ringde det en man och frågade om jag hade den kvar. Javisst är den kvar sa jag. Ok sa han, vart bor du och jag talade om vart och då sa han att kan vi mötas vid centrum om 15 min. Ja klart vi kan sa jag. Vad ger du mig för bud om det blir en snabb affär sa han, jaaaa sa jag du får den för 750:- då. Och min mobil fanns det inga fel o repor på så han köpte den. Så nu har jag till den nya.

Så här ser den ut......hahahaha spygrön, men jag tror att jag får ha den ifred. ja måste ju bryta mig från mängden, jaaaaa sånn är jag!!!!

 
 
Ingen bild

Monica

1 oktober 2007 22:00

Snygg färg på mobilen tycker jag.

 
Sari

Sari

1 oktober 2007 22:44

Ja det är ju ingen som kommer att kunna ta den ifrån dej för man ser den ju hela tiden..den GRÖNA telefonen...=)

http://frufiona.bloggagratis,se

 
Linda

Linda

1 oktober 2007 22:54

tycker det är en härlig färg på din mobil.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2007 22:55

Så roligt med en ny telefon, Samsung är ett mycket omtyckt märke. Grönt är skönt, lyser säkert i mörkret som en lysmask om du skulle tappa den ute :-) Vilken affärskvinna som förvandlar prylar till snabba stålar på nolltid, så skall en slipsten dras !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

2 oktober 2007 15:48

fyy vilken hemsk färg på mobilen. ja, den får du säkert ha ifred. hihii

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards