~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Bilder på PLÄDEN!!!!!!!!!

Av Cina - 13 november 2009 16:17

Ja idag var det kallt och ruggit ute fytusan men nu är det nog nära till snön tror jag.

Inget speciellt här hänt här i stugan heller.

Lovade ju att jag skulle sätta ut en bild på min mysiga pläd.

Så här kommer den......

  

Ja så här fint var den packad. Den är bara så underbar.

Packade upp den o la den på armstödet på min fotölj och

vad tror ni ligger i den nu då......joooo lilla Cromiz.

Se sååååå sött hon har borrat ner sig i pläden.

  

Så nu vet jag att detta blir ingen pläd till mig utan till henne.

Tur att jag tog en grå så inte alla katthår syns på den. 


***************************

Imorgonbitt åker jag med min bror och hans familj ner till Ullared.

Jag har aldrig vart där o inget jag saknat heller.

Men man kan ju inte saknat något man inte gjort.

Har bara fått för mig att det är en massa billiga konkursvaror.

Nu fick jag erbjudande att hänga med.

Vi har hyrt en stuga mellan lörd-sönd.

Så kl 6:30 kommer min bror och hämtar mig.

Sedan tar det ju drygt 5-6 timmar för oss att åka.

Och jag som inte gillar att åka bil så länge men

det kanske går fort när man väl kommer iväg.

Ja inte att han kör fort utan att tiden går fort......


Så kanske inte hinner blogga något i morgon.

Men ni vet iallafall att det inte har hänt något.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin fredagskväll-


 
 
Malin

Malin

13 november 2009 17:32

Sån filt har jag med,en svart=) Jason har en röd som han fått av mamma:) Åhh så skoj att åka till Ullared,har aldrig varit där och det är en stor dröm! =D Hoppas du hittar nått,och om inte hoppas jag iaf att du får det trevligt.
Kramar

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

13 november 2009 18:04

Den pläden ser ut att vara helmysig, synd med allt katt-hår som fastnar i teddyn. Lägg bort den när du inte använder den, du skall behålla den själv ju.....
En stor dag i morgon, tur ni har bokat en stuga, för ni kommer att vara helt slut efter att ni har travat omkring där någon timma. Stora fynd det gör man där. Ha det så trevligt på resan !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

13 november 2009 18:53

En go pläd till en go katt, matte behöpver en ännu goare pläd...

Var i Ullared många ggr när barnen var små= jättebra
Var där en gång för 4 år sedan= det gäller att ha tid och pengar med sig, det finns massor
Ska åka dit med några vänner nu den 17:e

Till min utmaningen= vilken groda av mig att inte be folk skicka svar till min mejl :))
Jag raderade dina kommentarer efter att ha kopierat dem

Ha det nu så skönt ikväll och en trevlig utflykt i morgon

Kram

http://www.steeperz.com

 
gerty

gerty

13 november 2009 18:57

Vilken mysig pläd typiskt katter så for man lägger något nytt skall dom ligga där, ha det så trevligt i morgon

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 november 2009 19:24

Vad snygg pläden är och skön ser den ut. Ta det lugnt när ni ska åka till Ullared och handla mycket
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

13 november 2009 21:29

Fin pläd! Gekås e bra! Du kommer att komma hem med mycket "Bra att ha":-)

Ha en bra kväll!

http://hovsing.bloggagratis.se

 
agge

agge

14 november 2009 09:50

Men, vad kul för dig att få komma till Ullared och shoppa loss lite. Ska bli kul att höra hur det var. Jag har aldrig varit där jag heller men nu har jag faktiskt lust att bege mig dit.....Nyfiken blir man ju.
De där filtarna är bara för underbara och det är väl klart att katten tar den....
Ha så trevligt nu........

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Monica

Monica

14 november 2009 15:30

Lycka till med inköpen i Ullared......när jag var där i torsdags köpte jag bland annat en jättefin och tjock jacka för 299:- i en vanlig affär kostar den säkert närmare en tusenlapp.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

14 november 2009 21:13

Oj, en sån pläd skulle jag vilja ha, den såg skön ut. Ullared ja, jag har varit dit en gång på 80-talet med mina föräldrar. Kan ju säga att vi var tomhänta ut. Kläderna såg för jävliga ut, som om dom skurat golven med dom dagen innan. Skitiga och skrynkliga var dom :-(.

Säger lycka till med kampen med Herr Prince, jag tror du vinner över han. Här har vi en som har försökt många gånger med mindre lyckat resultat, inte jag alltså. Jag har aldrig ens smakat.

Nu sitter jag här och väntar, skall det bli ytterligare en dalakör som vinner körslaget eller går segern till Skåne den här gången.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards