~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Cina - 1 november 2011 20:59

Ja då var vi hemma igen efter en kryssning till Åland.

Det var trevlig o många glada skratt har vi fått.

Var inte så mycket folk.

Men många farmor farfar o mormor o morfar med sina barnbarn.

Då det är höstlov så många barn var det.

Fanns mycket aktiviter ombord för barnen.


Vi har ätit gott och travat runt denna båt varv på varv.

Och tro det eller inte så vart det inte många foton

tagna då batteriet på kameran tog slut.

Ändå hade jag kollat upp det innan jag åkte.

Men här kommer de jag hann ta innan det tog slut.

KLICKBILDER

 

Cinderellas BÄSTA KRYSSNINGSVÄRD PER

underhåller ju i CAFFÈT

Och så får "Tanterna" bjuda upp honom.

Han var ganska så svettig efter sin underhållnings timma.


Leif Hermassons stog för musiken i caffét

Dom spelade jättefin dansmusik.


"TANT RAFFA" var oxå med ombord ;)

(kolla in hennes nätstrumpor)


 

I FANCLUB spelade detta band just när vi var där.

Dom hade namnet FRAMED har aldrig hört dom.

Ingen musik i min smak precis.

Sedan spelade Micke Ahlgrens men de hade paus då vi var där.


Nu skall jag snart gå i säng för mina ben o fötter värker och jag är trött.

Inte  van att vara uppe o "nattsudda" på detta vis.

Men som sagt det  var mycket trevligt.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll   
 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards