~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Cina - 24 november 2011 18:59

Ha då har denna dag oxå gott.

Håkan var men min bror på en långresa igår.

Dom var ner till Tingsryd  och hämtade hem en

A-traktor till Marcus.

Så dom åkte vi 9 och Håkan kom hem halv 2 i natt.

Han har vart lite bombad idag får jag nog lov o säga.

På eftermiddagen åkte vi och tvättade bilen.

Håkan var nyfiken på "lilla pojken" så vi åkte

förbi en liten sväng o tog en fika.

"Lilla pojken" har bara vart vaken 2 ggr inatt så det hade gått så bra.

Han fick sin första tur i sin nya vagn idag.

KLICKBILDER

 

Här sussar man gott eller hur!!!???


Sedan knäppte jag lite andra som kommer här

   

Stor kille som skrattar och dreglar så hela hakklappen är våt.   



Måste oxå få visa att min trollhassel har det gått troll i.

Kolla den har fått hängen.

Det är ju upp o ned vänt hela alltet.

Den tror nog att vi har fått vår.



Stjärnorna som jag köpte här om dagen ser ut så här.

Ser ut som om det är frost på dom.

Tyckte att de var riktigt fina.

Ska sätta upp dom i köksfönstret.


Imorgon skall jag åka o köpa mig en ny kaffemaskin

det får bli en TASSIMO.

Det blir min julklapp till mig själv.

Den andra har jag gett bort idag.



Ja men nu önskar jag er en fortsatt bra torsdagkväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards