~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Cina - 21 november 2011 17:49

så får jag presentera "lilla pojken"

Som nu är 10 veckor på torsdag.

 

På onsdag el torsdag flyttar den lille in.

Så i fredags var S och P iväg och skrev klart alla papper.

I lördags var dom och hälsade på pojken.

Igår var S ensam till dom o hälsade på.

Idag har S vart hos honom mellan 9-14

Imorgon kommer dom alla och hälsar på hemma hos S o P.

Sedan så flyttar han in.

Lilla Pojken har ett namn tyvärr men går under namnet Frasse nu.

Och jag har himla svårt för det tycker att det är ett kattnamn.

Så än så länge får det bli lilla pojken. 


Idag har S o S och jag vart ute och handlat till den lille.

Vart o köpt barnvagnen ingen ny utan en som var 1,5 år.

Var jätte fin och fräsch

Sedan var vi till IKEA och jag som inte skulle gå in där igen.

Men jag hängde med och där vart det en himla massa saker.

Täcke, kudde, påslakarn, underlakarn, spjälsängsskydd, handukar, 

fårskinn, skedar, småskålar, lampa m.m m.m

Hade 2 stora blåa IKEA väskor med oss ut.

Sedan fick barnenshus ett besök där handlade S.......

skötväska, nappflaskor, nappar till flaskorna

nappar vanliga tröstare, barnschampo,

mjukgörade salva, och barntvål m.m


Nu fattas barnbilstol, blöjor o mat (välling) och pojken förståss ;)


Ja herre gud säger jag vad grejer man ska ha till en liten.

Och det finns ju sååå mycket fint att köpa.

Tur att dom själva inte behöver lägga ut dessa pengar.

Utan att dom får hjälp med detta.

Är ju helt annorlunda om man vart gravid så handlar man ju på sig

undan för undan nu vart det ju allt på engång liksom.

Och då först ser man nog vad det kostar att sätta barn till världen.



Men nu säger vi VÄLKOMMEN till LILLA POJKEN.

Han kommer få väldens bästa hem och

världens bästa mamma o pappa och storasyster.

Bättre kan inte barnen få det jag lovar!!!!

Så mycket kärlek dom kommer att få.


Så nu känns det skönt att jag fått skriva om detta.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll.  

Ikväll kollar vi ensam mamma.



Av Cina - 21 november 2011 06:43

  Idag fyller våran LILLA SANNA 5 ÅR  

STORT GRATTIS GUMMAN!!!!!!!


Önskar farmor och farfar  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards