~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Cina - 12 november 2011 14:06

Idag var vi ut till ICA MAXI och handlade lite saker.

Och där hittade jag denna lilla fleeceoverall till "lilla pojken"

Så han slipper frysa när vintern kommer.

KLICKBILD

Sanna fick overall till första vintern

Maja fick en när hon föddes i dec.

Så då ska väl "lilla pojken" oxå ha en.

Tyckte den var så fin så jag kunde inte låta den hänga kvar i affären.


Sedan köpte jag denna amaryllis så jag hoppas

att den blommar till jul eller kanske före.

   



Köpte massa clementiner som jag bara älskar skulle nog

kunna äta upp alla på engång är ju såååå gott.

Skulle även köpa PEPPARKAKS FILEN men inte tusan hade den kommit än.

Men i Skåne har dom redan börjat sälja den "fuskigt" 

Får väl ge mig till tåls lite till då *suck*


Kallt o dimmigt är det idag.

Mörkt hela dagen så man måste ha lyse på.

Imorgon skall jag göra långkok.

Det blir att göra en laddning rotmos.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards