~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Cina - 28 november 2011 15:50

FYFAN vilken skräck dag det vart idag.

Glad i hågen satte jag en bull deg och så bakade

jag ut och så ställde jag på jäsning.

KLICKBILDER

   

Medan det jäste så åt vi frukost.

Och när jag har satt in första plåten så säger Håkan

nu kommer det 2 st och den ena har ett gevär med sig.

(vi har ju tyvärr grannar som både säljer det ena o det andra)

Och mycket riktigt dom gick och ringde på dörren hos dom.

Men ingen öppnade och det var väl tur för annars

kanske de hade skjutit den som öppnade.

Ringer kvartersvärden och han säger RING POLISEN.

JAG  VAR SÅ RÄDD SÅ HELA JAG SKAKADE.

Ringer polisen och det kom med både blåljus o syrener 3 bilar.

Men va fan killarna hade ju gått så inte hittade de dom.

Polisen gick utanför här o var in på deras tomt men inte fan ringde dom på.

Ska man behöva ha dessa som grannar fast dom betalar hyran.

NÄÄÄÄÄÄ det tycker inte jag.

Sedan har inte så mycket hänt.

Men jag kan säga att jag är skärrad ännu.

Bullarna vart nog bra fast jag var uppjagad.

Har bakat saffransbullar med vanilj.

Jag gillar ju inte russin så det fick bli sånna här.

Det får duga o dom som inte vill ha slipper äta dom. 

Nu har jag gjort deg till skurna pepparkakor.

Som skall bakas imorgon.

Och på onsdag har vi ingen ström mellan 8-12 så då får vi

vara lediga från baket.


Ja detta var en händelserik dag må jag säga.

Men inget jag vill uppleva igen.


Önskar er alla en fortsatt fin måndags em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards