~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Cina - 25 november 2011 15:51

Idag har vi vart ut och storhandla på grossen.

Och så köpte jag mig en ny kaffemaskin av märket TASSIMO.

KLICKBILDER

 

Ja skulle ha en röd men det fanns inte att uppbringa

på någon affär.

Så jag fick ta denna som är brun och svart.

Fast den var snygg den oxå.

Och vi har nu invigt den o jösses vilket gott kaffe det blir.

Ja nu dricker jag ju inte vanlig kaffe utan jag dricker Latte Macchiato.

Har även köpt te kapslar och marabou choklad.

Fick smaka marabou i affären o shit va gott det var.

Finns ju massor som mankan beställa på nätet o mycket billigare.

Så jag har skickat efter en hel del.

Och så fick man 200: att handla för när jag köpte den.

Så det har jag oxå gjort såååå här ska drickas kaffe ;)


Har inte vart och träffat "lilla pojken" idag.

Utan får träffa han på söndag när Sanna har dansuppvisning.

Håkan och jag ska gå och kolla på henne.

Och igår ringde hon hit och så tyckte jag hon sa så här

"jag har tappat MAJKEN o det kom lite blod"

Oh ja sa vad säger du är MAJKEN död nu då.

(mitt hjärta flög ju upp i halsgropen)

Näääää säger Sannna jag har tappat min tand och det kom lite blod.

Tänk så fel man kan höra ibland.

Lånat denna bild av Sari.

Inte bara storasyster utan oxå tappat sin första tand.


Ikväll tror jag att jag ska göra jul här på bloggen.

Ska lura lite få se vad som händer.


Önskar alla en fortsatt fin fredagskväll  
 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards