~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Cina - 13 november 2011 13:02

Imorse var jag uppe med tuppen kl var bara 6:00

inte undra på att jag tycker dagarna blir så långa.

Men jag satte på 2 små fläskläggar och så började jag

skala kålrötter, morötter och potatis för jag

skulle ju göra rotmos idag.

Så nu är det klart.

KLICKBILDER

 

Jag gör ju massa rotmos när jag väl gör det.

För jag fryser ju in det.

Bra att ha när man blir sugen.

Och moset går hur bra som helst att frysa så nu vet ni det.


Just nu vill jag bara tala om att solen skiner här.

Men dom sa på radion idag att snön är i antågan tyvärr. 

Fast det är ju inget annat att vänta.

Läste oxå i aftonbladet igår att det ska bli "rysskyla"

och det kan jag säga det vill inte min kropp ha.

Man ska inte läsa o lyssna på allt....ja vet det men va tusan.


  GRATTIS TILL ALLA PAPPOR IDAG  


PS: Ny omröstning


Önskar alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards