~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Cina - 3 oktober 2013 19:07

 

Idag får ni ta del av detta fina rosenhjärta........


Har även idag vart en lugn och mysig dag.

Barnbarnen Sanna och FRasse o Mamma Sari har vart

här idag på fika.

Pappa Patrik är med Rönnby Tigers i Tammerfors och spelar

om Europa mästar titeln i innebandy (damer)

De är i semifinal så det är bara att hålla tummarna att de kommer hem 

och är EUROPA MÄSTARE.

Denna underbart fina tunikan låg i en påse som jag fick av Sari idag.

KLICKBILD

 

Tack tack tack säger jag bara.

Den finns på Zizzi det vet jag ;)

Den skall jag nog spara tills jag ska åka till Göteborg 

och kolla på MAGNUS UGGLA ;)

Eller nääää måste nog inviga den någon dag/kväll.

Vi får se hur det blir.


Nu skall jag ta och kolla lite tv är några program

som jag ska se ikväll.


-3 grader imorse här *brrrrrr* så kallt det var.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards