~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Cina - 16 oktober 2013 15:42

 

Idag får ni läsa denna text. (fått lov att använda bilden)


Sitter och funderar vart denna månad tagit vägen vi är i mitten på oktober.

Och mycket händer runt omkring mig just nu.

Härliga känslor är det.

Mycket på min agenda just nu.


Fredag är det storhandlig, Håkan ska klippa sig och sedan är

vi bjudna på mat hos min älskade bror m familj.


Lördag är det änglamässa som jag skrev om i ett tidigare inlägg.


Söndag skall jag baka bullar och kakor till ett event som kommer.


24/10 Peter och jag ha en seans med 3 personer på Ljusportalen


28/10 Är det cirkel, på Ljusportalen med Anna-Karin och Tess från Hedemora Sinnesro


29/10 Träff med Rita, nu äre dags.......


30/10 Magisk afton på Ljusportalen


31/10 Peter och jag har seans med 2 personer på Ljusportalen.


Så ni ser är jag en mycket upptagen kvinna ;)

Men jag gör just nu det jag brinner för och tänker fortsätta med det.

Känns som om jag har hittat hem på något sätt.

Den som söker finner sägs det ju!!!!!!


Ja detta var mina funderingar idag.


Sedan tror jag att dessa stövletter snart kommer i mina ägor ;)

KLICKBILD

 



Ha en fortsatt fin onsdags em/kväll  

 



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards