~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Cina - 7 oktober 2013 21:34

 

Idag får ni denna bild som får talar för sig själv............


Soligt och fint idag ganska så behagligt.

Satt ute och virkade idag.

Ja nu har jag väl fått virkning på hjärnan tror ni men det är roligt.

Har virkat klart 2 mössor idag.

En till mig och en till min vän Lillis.

KLICKBILDER

   

Ja här kan ni se hur dom ser ut.

Har en beställning till så det är bara att börja.

Har börjat på en annan modell som jag tänkte virka o

se hur den blir hoppas den blir bra.

Imorgon skall jag börja med den som jag fick beställning på idag.

Var en som frågade om jag inte gjorde annat än att virka.

Svaret vart: Nääää jag gör det jag tycker är roligt för tillfället.

Jag tar dagen som den kommer o så får man se vad man har lust med

så är det just nu här.


Nu är det nog snart dags att inta sängen har sovit dåligt inatt

hade sååååå himla ont i mina ben.

Men inatt hoppas jag att det blir bättre och att jag får sova.


Ha en fortsatt bra måndagkväll  

  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards