~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Cina - 21 oktober 2013 16:13

 

Idag får ni ta del av denna mystika bild.......


Igår började jag sticka på en mössa och hur jag än gjorde

blev det fel så jag gav upp igår kväll men sedan satt jag

och grunnade på hur tusan det kunde bli fel hela tiden.

Så kom jag på det så imorse fick jag repa upp hela skiten.

Och jag ogillar verkligen att repa upp.

Nu när jag kollar på det så ser det fel ut igen.

Så nu vet jag inte vad det är som felar.

Fast kanske kommer på det så småningom.

GÖR OM , GÖR RÄTT........


Håkan var till veterinären men Gizmo kl 10:00 så nu

har jag en illamående, vinglig katt här hemma.

Han har spytt ner snart alla mattor som finns.

Men det kan han ju inte rå för lilla kraken.

Man får trösta sig med att han är piggelin imorgon igen.


Mina cerisa stövlar kom idag.

De är verkligen snygga men tyvärr är dom för trånga

över vristen det gör ont att ha dom på fötterna.

Men gick hur bra som helst att få i fötterna.

Ja jag får väl sälja dom till någon som har storlek 41.

 


Imorgon är det bullbakning som står på min agenda.

Så då vet ni vad jag gör imorgon.


Nu önskar jager en fortsatt fin måndagkväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards