~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Cina - 22 oktober 2013 17:52

 

Idag får ni titta på dessa fina indiankvinna/barn.......


Äntligen kom jag på det fytusan så jag har funderat 

på hur det skulle stickas men till slut så föll enkronan ner ;)

Mössan är med andra ord klar

KLICKBILDER

 

Svårt att ta bild när det är så grått o regnigt ute men 

ni ser ju lite iallafall.

Nu blir det att börja med något nytt mössa eller vad

det vet jag inte ännu.


Idag har jag även bakat kanelbullar till ett event

vi ska ha på Ljusportalen.

   

Hoppas bara att de är goda för som ni vet äter jag

inte mitt egna kaffebröd.

Imorgon skall jag baka kakor och sedan blir det en mjuk kaka oxå.

Så jag hoppas att gästerna blir belåtna med detta.


Idag har det vart mörkt och regnigt hela dagen.

Kom lite blandat snöblask men det gick över.


Gizmo mår prima idag och han äter som aldrig förr.

Men igår åt han ju inget så han tar väl igen det idag.

Han har legat under mitt täcke i natt o jag kan ju

säga att det vart lite varmt, men han frös nog som ingen päls har.

Så det är tur att det inte är -20 grader ute.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards