~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under november 2009

Av Cina - 16 november 2009 17:26

ja ni idag är jag som en pigg 90-åring.

Jag har träningsvärk i hela kroppen.

Och sååååå ont under fötterna.

Men men man vet ju att det går över o det är tur.

Idag skall jag visa er tomtarna jag köpt.

  

Tycker att dom är jätte söööööööta utan ögon.

Eller vad säger ni!!!???


Sedan måste jag få visa "granarna" jag köpte.

Vet inte om det är en gran eller ett torn.

Men jag köpte 2 st vita/svart som du ser här.

  

Sedan köpte jag 2 vita oxå.

Men dom har jag gett bort i present. 


******************************

Grått och trist väder hela dagen.

Nu får man ha lyset tänt på dagarna fyyyyyyy sååååååå trist det är.


Ikväll blir det att kolla på tvprogrammet  ULLARED!!!!!



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra måndag.

Av Cina - 15 november 2009 21:04

Ja då var man hemma igen från Ullared och gud bevare mig väl va folk har nog aldrig sett en sådan kö med folk som det var igår när vi kom dit var kilometer lång kan jag säga.

Men fräck som jag är så stod jag inte i denna kö jag gick in utan vagn.


Det tog nog 2 timmar i kö innan man fick betala oxå.

Vakter står o slussar in folk.

Ja detta är hysteri tycker jag.

Igår fick jag gå ut 2 ggr när vi stog i kassakön för allt bara snurra runt i huvet på mig.

Då mådde jag inte bra.

Efter att vi handlat igår så åkte vi till stugan och den var mysig o fin.

Men tusan så dåligt städat o central dammsugaren gick på varannan

timma så det var ju lite frustrerande kan man säga.

Men man var så trött så man somnade iallafall.

Sedan var det upp tidigt imorse o fixa till sig o städ o så sedan bar det av till Gekås igen.

Och jippi tänkte jag ingen kö och lite bilar vi var väl där vid 7:30 kanske, och dom öppnade 8:00 men ack vad jag bedrog mig visst var det kö.....men inte så himla lång men det räckt.

Det var ju bara att ställa sig snällt i denna kö som snart slingrade sig runt hela området.

Men tror ni jag stog kvar i kön......näää jag var bland dom första inne i morse och utan vagn men visste ju att min bror o hans fru hade varsinn så jag lullade på där inna o snart var dom oxå inne.  

Kön imorse framåt öppningen


  

Kön bakom oss som slingrar sig som en orm. 


Ja visst har jag handlat men kan ej räkna upp allt här. Men varsinn vinter jacka till oss

En ny fin rosa stor resväska till mig och ett o annat till.

Tur att jag hade resväskan så jag kunde packa ner allt där.

Ja tomtar har jag köp oxå o ljusslingor att ha ut och jätte söta lampor som ser ut som granar.


Ja TACKAR min Bror o min svägerska för en trevlig helg och för att jag fick hänga på.


MEN JAG SKALL ALDRIG MER ÅKA DIT.

NU HAR JAG VART DÄR OCH INGET JAG KOMMER ATT LÄNGTA TILLBAKS TILL.


Måste få visa såååååå fint det var i entren när man kom in.

  


Nu skall ett trött Cina gå i säng o vila sina trötta ben o fötter och framför allt vila huvet.


Önskar alla en GOD NATT!!!


Av Cina - 14 november 2009 05:32

Helande är viktigt för dig just nu och din ängel vill göra dig påmind om att du kan få hjälp på vägen genom att öppna ditt hjärta och låta dina sår läkas.

Öppna upp dig och tillåt dig själv omfamnas och bli helad med din ängels kärlek och omsorg.

 

  

Av Cina - 13 november 2009 16:17

Ja idag var det kallt och ruggit ute fytusan men nu är det nog nära till snön tror jag.

Inget speciellt här hänt här i stugan heller.

Lovade ju att jag skulle sätta ut en bild på min mysiga pläd.

Så här kommer den......

  

Ja så här fint var den packad. Den är bara så underbar.

Packade upp den o la den på armstödet på min fotölj och

vad tror ni ligger i den nu då......joooo lilla Cromiz.

Se sååååå sött hon har borrat ner sig i pläden.

  

Så nu vet jag att detta blir ingen pläd till mig utan till henne.

Tur att jag tog en grå så inte alla katthår syns på den. 


***************************

Imorgonbitt åker jag med min bror och hans familj ner till Ullared.

Jag har aldrig vart där o inget jag saknat heller.

Men man kan ju inte saknat något man inte gjort.

Har bara fått för mig att det är en massa billiga konkursvaror.

Nu fick jag erbjudande att hänga med.

Vi har hyrt en stuga mellan lörd-sönd.

Så kl 6:30 kommer min bror och hämtar mig.

Sedan tar det ju drygt 5-6 timmar för oss att åka.

Och jag som inte gillar att åka bil så länge men

det kanske går fort när man väl kommer iväg.

Ja inte att han kör fort utan att tiden går fort......


Så kanske inte hinner blogga något i morgon.

Men ni vet iallafall att det inte har hänt något.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin fredagskväll-


Av Cina - 13 november 2009 07:29

Ge dig själv tid att bli barn på nytt och leka, låt ditt inre barn få fritt spelrum.

Låt dig själv få ha kul och skoj utan omvärldens krav.

Magi och mirakel kan då liksom för ett barn bli verkliga.

  

Av Cina - 12 november 2009 21:13

Idag var det KBT som gällde och det var skönt som vanligt!

Snöa lite i morse men det var igentligen inget att tala om.

Vart ut till Maxi och handlat lite och så var jag in på en

butik som heter Chilli för första gången och där köpte jag mig

en jätte mysig pläd som jag skall fota imorgon när det blir

ljust så den syns bra.

Annars har det inte hänt något speciellt här.

Funkar bra med HERR PRINCE oxå.

OCH HÅKAN ÄR FORTFARANDE RÖKFRI


Önskar mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin kväll o en god natt!

Av Cina - 11 november 2009 15:56

Ja det kanske e någon som funderar på hur kampen går mot HERR PRINCE!!!????

Då skall jag berätta att jag är inne på min 3:dje tablett och imorgon blir

det 2 tabletter om dagen.

Och jag rökte i måndags 2 HERR PRINCE.

Igår tisdag 1 HERR PRINCE.

Idag  onsdag 2 HERR PRINCE.

Och jag vill bara tala om att det smakar F*N.

Men det är just efter mat o kaffe som jag är sugen.

Och man får ju röka de första 14 dagarna om man har suget.

Så jag tycker nog att jag vart riktigt duktig, om man nu får säga så.

Och det får man väl.........eller hur


******************************


Vi har vart ute en liten sväng men det är lite småkallt tycker jag.

Sedan kommer det ju ner något  i form av duggregn eller dis.

Mörkt tris och tråkigt är det iallafall.


Ikväll blir det att kolla på Bonde söker fru.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin onsdags em/kväll

Av Cina - 11 november 2009 07:29

Din ängel ger dig värme i kylan, ljus i mörkret, hopp i förtvivlan, en röst i tystnaden,

tröst och kärlek i sorg, sällskap i ensamhet.

Det du behöver göra är att öppna upp dig och ta emot den enorma kärlek och omsorg.

 

  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards