~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Idag kom den.....

Av Cina - 16 november 2011 16:44

ja idag kom min PÄLSVÄST och den passa helt perfekt.

KLICKBILDER

Tagen med mobilen lite konstig i färgen

på bilden men inte i verkligheten.

I paketet fanns oxå en chokladkaka som jag fick som gåva.

Inte illa eller hur.


Imorse när jag klev upp vid 6-tiden hade vi -5,9 grader och marken var helt vit av frost.

Och sedan har det vart kallt hela långa dagen.


Jag har iallafall tvättat fönsterna i datarummet o i sovrummet

och jag har satt upp julgardinerna ohh jag vet oxå att jag

är tidig med det men inte tänker jag byta en gång till innan julen.

Man måste ju hinna njuta av det oxå innan allt ska ner igen.

Jaja skrev ju igår att jag är lite knäpp så det får jag hålla fast vid ;)


Ja ikväll får vi se om bönderna får till det.

Är väl dags att det händer något snart eller vad tycker ni

som ser det!!!!???


För dig som vill ha en jultop till din blogg kan

vinna en hos Ruth.

KLICKA HÄR


Önskar alla en fortsatt fin onsdagskväll 


Lånat från facebook.   

 
 
lillis

lillis

16 november 2011 17:01

Vad snygg västen är och varmt och skönt blir det för dig.
Tänkte börja nästa vecka med fönstren och sätta upp julgardiner.
Jag hoppas att det blir lite fart på Bönderna så att dom får till det.
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

16 november 2011 18:09

Jättesnygg väst o.säkert varm o go.
Cyklade i morse,det var lite kallt men inge halt iaf.
Ev.åker mina julgardiner upp i helgen,jobbar nästa helg.
Var ner till Big Inn efter jobbet.Det var "nyöppning"på ICA som numera är MAXI.Nu kommer det att ta tid o handla...
Klart man ska titta på bönderna!Ha en bra kväll/kram

 
annemon

annemon

16 november 2011 18:52

Vilken fin och mysig väst hoppas den är varm också,Skönt att ha kommit igång med julfönstren,jag får väl börja jag med gör väl inget om man är tidig med det.Ja vi får hoppas att bönderna får till det ikväll.
Ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

agge

16 november 2011 19:37

Jaha, inte bra att du redan satt upp julgardiner, Cina. Alldeles för tidigt enligt mig. 1.a Advent är okey men inte förr. hahaha...jag är julpolis ska du veta. Fråga mina vänner får du se. De får ovett ibland om de är för tidiga eller sena.....fniss.

Vilken sköön väst du fått tag i. Härligt att svepa in sig i när vintern kommer.

I år måste jag prova pepperkaksfilen....hann aldrig det förra året. Låter så himla gott.

kram

 
Ruth

Ruth

16 november 2011 22:04

Gu'så gosig och varm denna väst ser ut att vara, toppen för dig som är så frusen utav dig. Det var -6 grader här i natt, ite har det varit någon värme i dag heller trotts solsken.
Har också fönster som skall putsas, men jag drar mig och nu blir det en värre när det är så kyligt, måste ju putsa utvändigt också, nästa dag när vädret är varmare så måste jag. Jag börjar aldrig med julen så tidligt, men vi gör så olika.
Tack för samtalet i dag, alltid lika trevligt.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

17 november 2011 08:34

Va bra att du fick något att värma dig med både på in o utsidan. Jag fick också en chokladkaka igår o hundan va de e gott, mums. Här är de råkallt idag har bara varit utanför knuten så Kajsa fick göra sin morgonkiss. Ha de så gott idag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

17 november 2011 09:06

Wow vad snabbt den kom hem :) Och vad snällt att du fick en choklad ;D !!!: Västen är superfin och ser jätte mysig ut!
kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

17 november 2011 10:18

Vilken snygg väst hoppas den håller dig varm.
I dag tänkte jag baka lite tar nog en titt på din sida med bakning om det är ok
ha en bra dag kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

17 november 2011 10:55

Snygg väst på snygg kvinna. Jag hade en fuskväst för många år dedan men kroppen har liksom ändrat form så den låg i en låda med gamla kläder. När Michelle var här för ett tag sedan gick hon igenom kläderna och gav upp ett glädjerop när hon hittade den.
Inte en sak uppe här förrän advent men förberedelser är på gång.
Måste nog vila ett tag innan jag drar igång för jag sov dåligt i natt på grund av värk.
Ha en solig fin dag.
Kramizz.

 
carina

carina

17 november 2011 14:09

Den västen var jättesnygg!
Det är så härligt när man kommit i gång med fönsterputsningen :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
Monica

Monica

17 november 2011 16:20

Den västen var både snygg och ser varm ut.
Putsa fönster ska jag inte göra,det är gjort för ett tag sen så det får vara som det är nu.Julgardinerna kommer upp vid lucia och sen är det snart dags att ta fram tomtar och annat julpynt efter det.

Ha en fin kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

17 november 2011 16:41

Västen är riktigt snygg. Tack för länken där var det mycket att titta på!
I butikerna är det full julrusch så klart att du kan hänga upp julgardinerna nu. Dom lyser ju upp i mörkret.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards