~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 november 2007

Av Cina - 3 november 2007 20:42

Oj oj så fint det var ute på kyrkogården nu ikväll.

Såååå mycket ljus och så vackert när det är mörkt.

Här kan ni se några bilder som jag tog.

Dom får tala för sig själv!

Av Cina - 3 november 2007 16:28

Tänder ett ljus för alla mina anhöriga som har gått bort. Ingen nämnd och ingen glömd!

Av Cina - 3 november 2007 14:41

I morse var det snö när jag vaknade, fytusan tänkte jag kommer det redan nu. Men nu har det smält bort och solen skiner så fint ute. Vi har vart ut och handlat lite på Maxi idag på fm. Sedan skulle vi åka ut till kyrkogården här i Västerås men det var kö ut dit så vi får ta det imorgon istället.

När vi kom hem så kokade jag äppelmarmelad. Köpte lite äpplen på Maxi, har vart dåligt med äpplen i år säger folk. Har även gjort en helgskinka. Och så har jag förberett maten idag. Vi skall ha lövbiffsrullader med vitlöksost i. Sedan blir det sås och potatis till det. Får väl hoppas att det går att äta. Önskar er alla en fin lördag!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards