~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 november 2007

Av Cina - 4 november 2007 21:33

Ja då har denna helg nått sitt slut. Och vardagen kommer åter. Imorgon ska jag väl inte göra något vad jag vet, inget planerat iallafall. Utan bara ta dagen som den kommer. Det har vart soligt idag men kalla vindar tycker jag.

Men jag har inte visstas så mycket utanför dörren idag.Nu ikväll har jag kollat lite på TV. Först tittade jag på Miami Ink som går på kanal 6. Det handlar om en tatuerar studio i Miami. Det är några killar och en tjej som tatuerar där. OHHH himel vilka fina tatueringar dom gör.Där ligger svenskarna i lä. Roligt att kolla när kunderna kommer in med en skiss o säger att så o så vill ja ha det o så fixar o trixar killarna o det blir sååååå snyggt.

Sedan vart det omslag till kanal 3 och där var det "Ensam mamma söker" jag har inte följt hela serien för jag tyckte det var lite larvigt program. Men i kväll var det final och då var jag tvungen att kolla vilka val dom gjorde. Och jag hade rätt på dom alla tre. Men så vet man ju inte hur det är idag. Men det kommer nog att stå i tidningarna om det.

Tänka att man ska sitta o kolla på sånt men jag tycker det är skönt att kolla på sånt ibland för jag slipper tänka o kan bara sitta o slappa.

För jag är ju ingen tv-människa på det viset. Kollar ju ALDRIG på film eller så. Folk talar om den o den filmen  och jag vet inte alls vad de talar om.....hahahaha ja alla har vi olika intressen o det är väl tur det.


Önskar er alla bloggläsare en fin måndag o vecka!

Av Cina - 4 november 2007 17:07

Så här fin är min kaktus idag. Älskar bara denna underbara färg!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards