~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Cina - 8 november 2007 10:45

Igår när det började snö så satt jag o funderade på vilka julgardiner jag skulle ha i år. Och kom då på att jag måste nog köpa nya och då får det bli panellängder. Jag hittade ett par så jätte söta, bild nedan. Syns lite dåligt men det är linne och så är det korsstyngs broderade hjärtan och så mellan varje hjärta så är det sytt något hålmönster. Jätte gullig tycker jag. Sedan får det bli röda precis som på bilden.


Så skall jag ju på kryssning den 19/11 och kom på att jag behöver nog en överdel. Så det fick bli denna tunika som döljer att man är lite rund både här och där.....=)) Billig och bra.

Snön som kom igår ligger kvar tyvärr, men men vad har vi att vänta??

Usch för den lede för snö, blåst och -grader. Jag tror jag ska gå i ide.

Näää det ska jag väl inte göra men jag gillar inte vintern, den är så himla lång. Jaja jag skall inte gnälla mer nu.

Ha en fin torsdag alla bloggläsare.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards