~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Cina - 10 november 2007 18:58

Jaha idag har vi vart väldigt aktiva i denna familj. Vi startade dagen med frukost. Så gjorde jag en deg till munkar. Har bakat det till gubbens syster. Så dom ska hon få på tisdag när dom träffas för att gå på begravning av deras farbror.


Och medan jag gjorde det så plastade gubben in altanen så vi inte får in så mycket snö där. Katterna vill ju gärna gå ut där även på vintern. Sedan så plockade undan o diskade. Sedan var det snart dags att göra mat. Tvätta har jag oxå gjort. Så vi har inte legat på latsidan här idag.

Passade på att ta ett kort på Gizmo idag när han satt så fint på en av deras klösbrädor. Är han inte gullig så säg.....=))


Denna dag gick himla fort. Och snön ligger kvar här utanför oxå.

Och den kommer nog att bli liggande nu.


Vill tacka er alla som har gett beröm för min bloggsida!!! Tack tack!!

Jag önskar alla bloggläsare en fin lördagskväll!

Av Cina - 10 november 2007 10:07

Ja just  nu skiner solen o snön ligger vit på backen. Kan ju bli en fin dag idag. Men det återstår att se. Sätter in ett foto så ni får se hur det ser ut idag hos oss i Västerås.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards