~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Cina - 21 november 2007 21:51

Vi hade planerat att åka ut o handla på fm men det gick i stöpet. För min väninna som är cancer sjuk ville ha hjälp med hunden. Så jag har vart hundvakt på fm. Så kl var 13:30 innan vi kom iväg till affären. Men det gick ganska så fort vi var ute från affären 14:30. Sedan så skulle jag in på en affär till o köpa röda panellängder till köket. Ja sedan när vi skulle hem så startade inte bilen. Så den fick vi rulla igång. Vi åkte förbi mekanikern som gubben brukar lämna in bilen o han sa det är säkert bara att sladd från batteriet inte sitter fast ordentligt. Ok vi åkte hem o när jag kliver ur bilen vrålar den som en varg. Ja då gick den inte att stänga av utan han vart tvungen att lossa på kabeln till batteriet. Och då var han smått irriterad kan jag säga. Ja jag tog in alla varor o så var vi 3 personer som fick skjuta igång bilen. Gubben åkte ner till mekanikern igen så han hjälpte honom för det var en skruv som fattades någonstan så nu är det fixat iallafall. Ja plockade upp alla varaor o ställde in allt o delade upp det som skulle in i frysen och då var nog kl 16:00. Då var jag kaffesugen så jag satt på kaffe o då ringde sonen o frågade om vi bjöd på en kopp fika o det passade ju för jag hade ju nykokt kaffe. Så han o sonhustrun kom förbi ett tag. Vi satt o snackade lite. Ja så var ju denna dag till ända. Har nu kollat lite tv. Lite öm i kroppen är man ju efter resan men det är det värt för det var sååå skoj.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards