~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Cina - 29 november 2007 17:49

Idag har jag vart ut o luftat mig. Vi har vart till son o sonhustru i Skultuna och kollat på deras kök som min bror hjälp dom rusta. Vart himla fint.

De har satt nytt kakel och nya bänkskivor och så tapetserat och nu väntar dom bara på sina golv i hallen o köket. Så det blir fint när allt är klart.

Vi fick även mat där ute, rotmos o fläskkorv det var gott....Tack tack.

Det har regnat hela dagen här idag o det är mörkt o trist. Kl 16:00 var det helt svart ute. Ingen snö finns kvar heller, jo en o annan lite snöfläck finns det. Imorgon ska jag ta fram mina ljusstakar så det blir lite ljusare iallafall. Sedan kommer nog alla mina tomtar fram. Så det är mitt projekt imorgon.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards