~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Cina - 5 november 2008 17:30

Kommer ni ihåg att jag skrev för någon vecka sedan om att jag skulle få min gräsliga toa målad. Igår ringde det på dörre o en äldre man stod utanför o frågade om det var här han skulle måla om en toalett. Ja så vi, så kom han in o kollade o så sa han att jag kommer imorgon kl 10:00. Och det gjorde han så han grundade toaväggarna o så sa han att jag återkommer efter lunchen. Så han kom åter o målade då taket. Så nu kommer han på för middagen imorgon o målar väggarna. Här nedan ser min vidriga toalett som den såg ut tidigare. Nya bilder kommer imorgon då allt är klart. Håll med om att det är gräsligt.

Nu är det ju inte vi som målat detta utan förra hyresgästen hade gjort det.

Hon hade inte tagit ner toalettskåpet så där av en vit fläck på väggen.


Önskar er alla en fin onsdagskväll....




Av Cina - 5 november 2008 07:40

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är ABARTHUR och säger så här...



Polstjärnans ängel i stjärnbeströdd skrud som gör

så att jorden snurrar. Abarthur säger att

du ska se på stjärnorna

och tala högt om dina drömmar

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards