~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Cina - 20 november 2008 15:55

Imorse på ljusterapin så började jag med en ny halsduk i rosa. Som jag har tänkt att Lilla Isabell skall få. Rosa är ju en fin färg till småflickor. Så Mickan om du läser detta kom förbi så får du den!!!!

Så här vart den!!!


Imorgon blir det ljusterapin för sista gången o efter det skall jag försöka baka lussekatter.

För nu vet jag inte om jag skall sticka någon mer halsdukar.

Var och hämtade ut min nya jacka när jag kom hem i dag.

Den passade precis till mig o snygg var den oxå.

Så nu hänger det ute på vädring luktade inte så gott när den vart nerpackad i plastpåsar.


Ljuset o KBT gick bra idag men trött efteråt.

Blev ju en lång dag där uppe idag 4 hela timmar.

Men ljuset har vart mycket bra som vanligt!


Ja önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra torsdag.


Av Cina - 20 november 2008 06:27

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är BARBELO och säger så här:


En vacker gyllene kvinnlig ängel.

Hon hjälper dig att utveckla

dina dolda talanger, att utveckla

dina gåvor och förverkliga dina

hemliga drömmar.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards