~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Cina - 4 november 2008 14:17

Idag fick jag paket i brevlådan från Thailand det var mycket roligt!

Jag har köpt mig ett armband på taradera. Billigt o bra och snyggt var det oxå.

Vackert Armband från Bahli med utanpåliggande blomma..

Högpolerat.

Ja vad tycker ni om det???








Idag vart det oxå klart att min bästa väninna Karin o jag skall åka till Åland den 26-27 november. Skall bli roligt att få åka igen. Var ett tag sedan Karin o jag var iväg. Vill ju heller inte åka med någon annan än just Karin, vi har ju så mycket att prata om när vi ses.

Det är Mats Bergmans som spelar på Cinderella då.

Så ni som ser tv-programmet "Färjan" vet vilken båt det är.

Men jag lovar det är inte sådan liv på båten en onsdag-torsdag.

Utan då e det pensionärer och så de som vill dansa.

Ja har åkt så mycket med denna båt o jag har ALDRIG sett något

slagsmål och ej heller någon som åkt in i fyllcellen.

Har ej heller sett dessa vakter som går runt.

Jaja nu kommer vi iväg o det känns himla roligt!!!




Ha en fin tisdag vad ni än gör och vart ni än är!!!!


Av Cina - 4 november 2008 07:06

DAGENS ÄNGLA CITAT






MIHR är:

Vänskapens ängel som doftar av

rosor.

Han säger:

Idag bör du höra av dig till en gammal vän

som du förlorat kontakten med.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards