~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Cina - 30 november 2008 16:28

Idag har vi vart hem till mamma och pappa o firat deras 56-åriga bröllopsdag. Jag köpte med mig en tårta och lite annat gott som jag hade köpt på båten till dom.

Sedan var jag o köpte 3 st danska juleträd ett fick mamma

och två har jag satt i köksfönstrer.

Vart så fint, dessa danska juleträd finns bara till julen att köpa.

Och Håkan som bott i Danmark i 30 år saknade dessa.

För er som inte vet eller sett dom så får ni här en bild av dom.

 Dom är jätte vackra o dekorativa tycker jag.

Bären är EJ giftiga o de ser ut som lingon.

Skall stå svalt o vattnas sparsamt under vinterhalvåret.

Få nu se om de trivs hos mig!


Hoppas ni alla har haft en mysig o trevlig 1:a Advent.



Jul
Av Cina - 30 november 2008 08:41




 

När första ljuset brinner

står julens dörr på glänt

och alla människor glädjas

att fira få advent.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en trevlig

FÖRSTA ADVENT.

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards