~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Cina - 10 november 2008 17:37

Ja idag började min ljusterapi den pågår mellan 7:30 - 9:30 varje dag i 10 dagar med uppehåll lörd-sönd. Och vi var bara 3 st en tjej till o så en kille och killen var en mycket mystisk man. Jag är mycket reserverad o funderar över honom. Känns kusligt att vi blir lämnade ensamna när det finns så mycket sjuka människor. Jaaaaa för han är MYCKET sjuk det förstog jag. Jaja vi får se hur han är imorgon. Kommer att hoppa av om han inte är annorlunda imorgon. Han har ju naturligtvis samma rätt att vara där som alla andra, men det är just en sån som han som ger mig panikångest, efter det jag vart med om på jobbet.

Det är ju naturligtvis synd om honom.

Tro inget annat, för jag tycker det!!!!!!



























Ja som ni kunde läsa så förlorade jag budet på jackan. Tyckte att den vart för dyr fast igentligen vart jag lite snål. Men hoppas att det kommer ut flera. Men så fick jag reda på idag att de finns BARA på ULLARED att köpa. För jag ringde runt till alla våra sportaffärer idag o hörde om de hade jackan. Så då var det en tjej som sa att de finnas bara på ULLARED.....ja o inte vill jag åka dit nääää fy tusan för en massa folk. Så det får allt bli en annan jacka i så fall.























Det har vart ett ruggigt väder här idag usch o fy regn o rusk o det blåser storm de varnar på radion att det ligger mycket träd över vägarna här uppe.....usch jag gillar inte när det blåser så här så att det dånar i fönster rutorna.


Önskar alla bloggvänner o läsare en fortsatt bra måndagskväll!

Av Cina - 10 november 2008 10:29

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är SÙIEL och säger så här:


En jordängel som skyddar mot jordbävningar och andra natur-

katastrofer. Hon beskyddar dig mot olyckor och  skyddar

ditt hem från inkräktare.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards