~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Cina - 14 november 2008 17:55

Idag har det vart många o glada överraskningar. Vi åkte hem till mamma o pappa idag vid 13:30 för vi skulle åka upp till Kolsva o ta ett ordentligt snack med denna jävla auktionsgubben. De hade visning idag mellan 13-19 för de skall ha auktion på söndag. Efter som mamma o pappa inte fått sina pengar ännu o vi har ring nästan varje dag till honom o han säger att han har skickat dom så de skulle komma i slutet av förra veckan men inte tok kom dom. Då ringde vi igen o så säger han att de har jag skickat men att han skulle skicka igen o inte fasen skickar man en gång till om man vet att man skickat, utan att ta reda på vart pengarna tagit vägen. Så inte heller idag kom det några pengar. Då vart både Håka o jag arga o så åkte vi dit o han vart ställd mot väggen kan jag säga. Det var massor med folk som kollade på visningen men si det brydde jag mig inte alls om utan jag sa högt o tydligt vad jag tyckte o tänkte så till slut backade han nästan in i väggen. Jag frågade om de verkligen var så att han tog pengarna o betalade deras räkningar med , han svarade mig knappt. Jag sa oxå att jag kommer att polisanmäla detta och jag kommer gå till tidningen o att jag ska nog ta hit Josefsson hans SVAR VAR: Jag varsågod.......

Det sista jag sa till honom var att jag hoppas verkligen för din skull att du har skickat pengarna. Jo han sa oxå att kontoret var stängt så han kunde inte bevisa att han skickat pengarna, ja frågade om han hade skickat dom till Thailand efter som det tog sådan tid. Men han var så spak så han svarade inte......ja ja nog om detta. Fortsättning följer nog i detta ärende


..................................................
..............................................

Syrran hade min andra halsduk klar så den fick jag idag o den ser ut så här.

Vit o svart o lite grått, jätte mjuk o gosig.


Sedan fick jag denna tomte av mamma o pappa och gissa

om jag vart glad.


ja de är inte slut ännu....;))

jag fick även denna jacka av mamma o pappa såååå

snygg tycker jag. Och den är ju plommonfärga...=))

Ja jackan är efterskickad o har ej kommit ännu.

Men vill iallafall visa er den.

Så min dag idag vart bra ialalfall även om jag vart ursinnig ett tag



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fredagskväll!!!

Av Cina - 14 november 2008 10:33

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är TABRIS och säger så här:


Den fria viljans ängel som har

klarblå vingar. Han säger att

du ska lita på din instinkt och

inte låta rädslan för ogillande

stå ivägen för din lycka.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards