~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Cina - 28 november 2008 22:07

Ja idag har jag inte gjort så himla mycket vart ut en sväng o inhandlat lite saker. Är såååå trött o så har jag ont i hela kroppen är väl detta som kallas träningsvärk, så är det när gammla kärringar skall ut på galej...hahahahaha

Men det var kul och man lever på detta länge. Det är rena rama våren ute det var 9 garder + idag o det känns tametusan som VÅR. Fattar inte att det är första advent på söndag! Imorgon skall jag sätta upp julgardinerna o stakarna i fönstren har inte orkat det idag.

Nu håller jag tummarna för att Kevin går vidare i idol.


Önskar alla en riktigt godnatt!!

Av Cina - 28 november 2008 10:02

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är GURID och säger så här:


En midsommarängel vars gloria

består av alla jordiska sommar-

blommor. Hon kommer alltid

med skratt och påminner dig om

att avsätta tid åt att ha kul.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards