~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Cina - 17 november 2008 21:19

så är det många som vill att jag har dom kvar så jag har bestämt att jag fortsätter med dom!


Ruth vill se min frisyr med det får du vänta med tills imorgon för jag har ej fixat till det. Lovar att ta en bild så ni får se. Har bara toppat håret. Så jag kan få det busigt orkat inte längre hålla på med håret. Nääää lättskött ska det vara.....


Imorgon skall jag även berätta om denna auktionsgubbe som jag skrämde slag på....hahahahaha


Nu är det snart säng dags för mig har vart uppe sedan 5:30 vaknade o kunde ej somna om. Var ju ljuset idag igen!



Av Cina - 17 november 2008 18:00

Ja som jag skrev igår så vart min halsduk klar idag den vart fin tycker jag.

Så var jag och köpte nytt garn idag så nu har jag börjat på en vit till Håkans syster Christina. Hon använder ju bara vitt eller svart lite tråkigt tycker jag men det är ju min åsikt. Så här ser iallafall fin halsduk ut.



Detta med änglakorten tycker jag ni är dåliga på att lägga kommentarer på så jag gör ett uppehåll med dom nu...=((

Har väldigt många läsare men ej så mycket kommentarer. Tycker att man kan lägga några ord när man iallafall läser. Vissa gör kommentarer varje dag till änglakorten...och det tackar jag för.......


Ha en fina kväll alla mina bloggvänner!!!

Av Cina - 17 november 2008 11:33

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens Ängel är IEILAEL och säger så här:


Ängeln för den framtid vi

måste skapa och han ser bortom

horisonten. Han säger att han

ska hjälpa dig att fatta rätt

beslut vid alla vägskäl.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards