~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Lite Gott Och Blandat.......

Av Cina - 22 november 2011 16:56

Idag på fm så åkte vi till Hallstahammar för att kolla

om "klädgubben" stog på torget idag.

Och det gjorde han men tyvärr hade han bara 

en tröja kvar och den var XS så den passade ju då inte till mig.

Och han skulle heller inte få hem några flera för det

var slut från levrantören och det kan jag förstå.

Tänk om jag ändå hade vart så klok så jag hade köpt den i Kopparberg.

Undrar vart det finns någon marknad med "klädgubbar"

Ja jag ska leta tills jag hittar den eller annars får jag

lägga detta åt sidan så kanske jag springer på en sådan tröja

rätt vad det är.


När vi ändå var i Hallstahammar så åkte vi till Åsby handelsträdgård.

Jag hoppade in där och köpte två nya julstjärnor, två hyasinter och en novemberkaktus.

Så köpte jag fina svarta snöstjärnor att hänga i fönstret.

Dom får jag fota imorgon så ni får se dom.


Åkte förbi Sari och Sanna och tog en snabbfika innan vi åkte hem.

Det hade gått bra idag när familjen med lilla pojken var och hälsade på.

Så imorgon efter lunch så kommer han att komma hem.

Sari hämtar honom.

Ja denna lilla söta Wilma 5 mån träffade vi hos Sari o Sanna idag.

 

En riktigt liten solstrålen o hon pratar o skrattar hela tiden.


Imorgon ska Håkan ut på långtur han ska följa med

min bror ner till Tingsryd i Småland.

De skall hämta hem en EPA-traktor till Marcus.

Och bror får inte köra med så tung släpkärra/bilkärra.

Men det får Håkan som har en massa bokstäver på sitt körkort.

Så då får man lite egentid och det känns lite skönt.

Jag vill inte alls följa med för jag gillar ju inte att åka bil så långt.

Usch näää fytusan.

Så jag skall ta köksfönstren hade jag tänkt iallafall.

Sedan får vi se om det blir gjort.

Regnar det så är det värdelöst att ta fönstren då blir det bara invändigt.


Näää nu ger jag mig för idag.

Önskar er alla en fortsatt fin kväll  


 
 
Maggan

Maggan

22 november 2011 17:21

Onsdagar o lördagar har vi klädgubben här i Finspång. Jag har köpt mycket bra där. Ibland är de två stycken.Bra priser också.
är lite nyfiken på de där svarta stjärnorna du köpt. Jag älskar nämligen svart.
Ha det fortsatt skönt i kväll nu och mys framför tv.en och tänd ett ljus. Jag ska göra det.
Kram min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

22 november 2011 18:08

Åh vad skoj att få hem den lilla :) ! ..
Skönt med egentid,ta det lugnt bara med fönsterna och ta inte ut dig!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

22 november 2011 18:58

Synd att du inte fick din tröja, så brukar jag också göra, kan inte bestämma mig, ock när jag kommer tillbaka är det slut

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

22 november 2011 21:38

Otur att du inte fick din tröja.Man ska inte tveka när man ser nåt man gillar.
Va spännande att lill-killen får komma nu.
Njut av egentiden/kram

 
Ruth

Ruth

22 november 2011 22:50

Skit att du inte fick denna tröjan i dag heller. Hade du bara tagit ett kort på den lilla XS som du hittade och satt in här på bloggen så hade flera kunnat hålla ögonen öppna, då kanske du hade fått den tröjan som du inte kan släppa tanken på.
En stor dag i morgon för Sari, Patrik och Sanna, vilken lycka att få en större familj.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 november 2011 06:38

Vad synd att inte tröjan fanns i din storlek.Hoppas att Håkan och din bror kör försiktigt i morgon när dom åker till Småland.
Vad roligt för Sari, Patrik och Sanna att få hem den lilla killen i dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

23 november 2011 08:55

Putsa fönster blir nog inte så bra i regnrusket.Synd på tröjan,nästa gång är det nog bara att slå till när du hittar något som passar och du gillar.Hoppas deras resa går bra till småland. Mycket fint att se på Åsbys handelsträdgård har varit där några gånger men inte i år.Ja de är då för goa di där små liven.Ta hand om dig, när du nu har, lite egentid.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

23 november 2011 10:35

du kan inte hitta den där tröjan på nätet? man brukar ju hitta allt bara man letar tycker jag, vad spännande att lillgrabben får komma hem idag, jättespännande
jag gillar heller inte att sitta för länge i bilen
här är det dimmigt och disigt och lite blåsigt
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

23 november 2011 12:18

Oj, vad spännande ....idag blir det påökning i familjen...Förstår att ni längtar...

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards