~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Cina - 8 december 2008 16:30

Jaha då var pulsvärmare nummer 1 klara så här ser dom ut. Och dom ger jag till mamma.

Var riktigt kul att sticka dessa o fort går det!

Hoppas jag får det andra pälsgarnet imorgon så kan jag

börja på ett par till mig!



Vi var ut till Bauhaus och böt min ljuslykta idag.

Det var inga problem alls.

Och denna var då mycket bättre och lättare

att både öppna o stänga!

Nu på em kom sonhustru och son hem på en fika.

Och nu skall jag väl försöka laga lite mat.

Blir stuvade makaroner o korv....ja gillar inte korv men det

får bli det idag...=((


Ha en fortsatt fin måndagkväll alla mina

bloggvänner och läsare.

Av Cina - 8 december 2008 09:24

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är CAPHRIEL och säger så här:


Ängeln som raserar barriärer

när han kliver över jorden.

Han säger att detta kanske

inte är den idealiska tiden

för handling, men kör på

så ordnar det sig ändå.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards