~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Cina - 27 december 2008 17:58

Ja idag har jag städat ut julen här i bloggen. Tyckte att nu får det vara nog med den. Tänker inte göra Nyårsfint heller för det är snart över det oxå.

Jag har ju då vart hos min vän RUTH och lånat en fin bakgrund. Tack Ruth för att du delar med dig. Blogghuvudet har jag gjort själv.

Idag har det inte hänt så mycket här hos mig. Har funderat o funderar ännu på vad jag skall bjuda på för mat på Nyårsafton. Ett tag var jag inne på fisk på planka. Men  jag har inga plankor och så började kolla efter plankor men va fasen dom kostr ju 199:- st o det är det fasen inte värt att kanske äta på 1 gång. Så nu får jag ända in mina tankar o fundera ett tag till. Men man hittar nog på nått. Behöver inte vara så märkvärdigt för våran del. Jag är ju ganska så trött på kött nu eller jag ska säga som det är jag är ingen älskare av kött. Så imorgon skall jag väl ta och skriva nota för på måndag hade vi tänkt åka ut o handla. Skall oxå göra en smörgåstårta till den 2/1 då min bästa vän Karin och hennes man flyttar ner o blir grannar med oss. Då måste de ju få lite mat i sig o då var smörgåstårta ett bra allternativ tycker jag.


Ja ikväll får vi se vem som åker ut först i körslaget. Jag hoppas inte att det är Nanne Grönvall som åker ut för hon är lite min favorit. Men klart att Robert Wells är vinnaren det tror jag. Dom som kan åka ut nu tycker jag är Timo Räisänen och Lagaylia Frazier. Ja det är i mitt tycke iallafall.


Ha en fortsatt bra lördagskväll alla mina bloggvänner och läsare

Av Cina - 27 december 2008 11:45

Hoppas ni vill rösta i min nya omröstning!!!

Ha en fin dag!

Av Cina - 27 december 2008 11:35

VAD TYCKER DU BÄSTA OM FRÅN JULBORDET???


Skinka    28.1 %

Sill     9.4 %

Lax    7.8 %

Lufisk    4.7 %

Revbenspjäll    3.1 %

Jansson    10.9 %

Köttbullar    4.7 %

Prinskorv    6.3 %

Brunabönor    3.1 %

Risgrynsgröt    4.7 %

Allt är gott    15.6 %

Inget av detta    1.6 %

Totalt har 64 personer röstat.


Av Cina - 27 december 2008 09:40

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är IRIS och säger så här:


Regnbågens ängel som efterlämnar

små regnbågar när hon flyger.

Hon säger att alla gräl kan

försonas, hårda ord kan glömmas

och kärleken återupprättas.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards