~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Cina - 10 december 2008 17:23

Ja idag har jag iallafall bakat lussebullar så nu ligger dom i frysen för vidare leverans imorgon. En grå o tråkigt dag som vanligt här. Det var lite vitt på backen imorse när jag klev upp men det var mest som ett puder.

När jag hade bakat klart så åkte vi ut till Hälla för jag var tvungen att köpa en födelsedagspresent till min pappa som oxå fyller år imorgon. Christofer 20 år och pappa 79 år ja tänk vad tiden går. Köpte ett par nya byxor till pappa på Dressman, han har blivit lite rund om magen på sista tiden säger mamma...=)) men han tycker ju om att smaska o äta godsaker o vad har det för betydelse bara han mår bra. Efter som han har alzeimers så kanske han inte kommer ihåg att han just tagit en bulle eller kaka, så ibland får man ju säga det till honom. Jaja nu får han iallafall ett par nya byxor till jul.


Har idag inte tagit i stickningen. Tycker att det känns som om min förkylning börjar om igen. Har vart hängig hela dagen. O inatt har  jag hostat så ini bomben. Var uppe o drack honungsvatten. Och jag somnade till slut!


Ha en fin kväll alla mina bloggvänner o läsare!

Av Cina - 10 december 2008 09:15

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är ENEDIEL och säger så här:


Den dolda månens ängel som är

så dimmig att hon nästan är

genomskinlig. Hon säger att du

nu kan släppa det förflutna och

planera för morgondagen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards