~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Cina - 17 december 2008 17:56

Ja nu är man julklippt, håret var bra nu skall jag bara fixa i lite färg o så blir det kanon bra. Lite busig frisyr som jag brukar ha det. Lättskött ska det vara för min del. Dagen annars har vart grå o trist nästan ingen snö kvar alls nu. Utan bara mörkt och tråkigt. Tur att man har mycket ljus tända så man får mysfaktorn iallafall. Imorgon är det ångestteamet som väntar sedan så ska det handlas lite. Vi handlar lite före o sedan lite efter.



Jag tänkte köpa en blomma till Gunilla, tycker ni att det verkar dumt????

Jag har ju gått hos henne i 7 månader nu och hon har verkligen vart ett stort stöd för mig och har ställt upp fast hon vart på semester om jag har behövt prata. Detta är ju sista före julen sedan kommer vi igång i januari igen hon skall ha semester vet jag för hon skall åka till Sardinien på julaftonsmorgon.


Ikväll blir det Bonde söker fru o ikväll blir det lite spännade fast tidningarna har ju redan vart framme o avslöjat vem Hanna tar o det är tråkigt tycker jag......


Ha nu en fin kväll, tänd mycket ljus och bara mys!!!!

Av Cina - 17 december 2008 09:36

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens Ängel är YEIAYEL och säger så här:


Den kärleksfulla familjens ängel

med glittrande ögon och ett

strålande leende.

Han uppmanar att hålla

kontakt och

stötta varandra.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards