~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Cina - 15 december 2008 17:17

Idag har det vart -grader hela dagen. Vi var ut till Skultuna och hämtade sonen för att köra honom in till stan för han skulle till DR. Han har problem med sin rygg. När vi åkte ut det var det jätte dimma men det var enormt vacker på träden det var rimfrost o det tycker jag är underbart vackert. Och som vanligt hade jag ingen kamera med mig utan jag fick ta med mobilen så det vart ju inga direkt bra bilder. Och man vill ju inte stanna efter vägen när man ingen riktig kamera har med sig. Men visar iallafall de foton jag tog med min mobil.





Önskar alla min bloggvänner o läsare en fortsatt fin måndagskväll.

Av Cina - 15 december 2008 09:48

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens Ängel är MAKTIEL och säger så här:


Ängeln för frukt och fruktträd

med orange och citrongula vingar.

Han erbjder dig fruktsamhet,

healing och ny energi i livet.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards