~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Cina - 14 december 2008 18:53

Ja idag har jag då åter igen fyndat på tradera. Har köpt pälsgarn igen. Jag bara älskar det garnet. Denna gång vart det dessa 2 färgerna. Så vi får väl se vad det blir av detta. Det är 5 nystan av varje färg alltså 250gr. Alltid hittar jag på något att göra av det.



Annars har dagen vart bra, har inte gjort så mycket. Tog mig ett varmt o långt härligt bad på fm och fixade lite med mina onda fötter. Sedan har jag setat o stickat nästan hela dagen. Har funderat på lite julklappar till mor o far o son o sonhustrun så nu vet vi vad det blir. Går snabbt ibland att hitta på saker o ibland kan man inte hitta på något. Julafton kommer Håkan o jag att tillbringa i vår egna lilla vrå alltså hemma. Vi åker över till Arboga kyrkogård o tänder ljus o så lämnar vi in julklapparna till mor o far. Sedan åker vi hem o myser med lite mat o ljus och tv. Det blir skönt att slippa vara ute o fara runt på kvällen. Vi är bjudna till Tillberga men valt att tacka nej denna gång.


Ha en fortsatt bra söndagskväll alla mina bloggvänner o läsare....


Av Cina - 14 december 2008 10:28

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är METATRON och säger så här:


Den längste av ärkeänglarna

som gnistrar av bländande vitt ljus.

Han är din vise fader som

vägleder dig att fatta rätt beslut.

Av Cina - 14 december 2008 10:16

Önskar er alla en fin tredje Advent

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards