~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Cina - 22 december 2008 18:54

Idag har vi vart hem till Mamma o Pappa och firat lite julafton med dom.

Det vart trevligt med lite kaffemys. Pappa och Håkan var till Arboga o tände lite ljus på graven så mamma o jag satt och prata lite. Sedan kom min bror in en liten sväng han skulle till Västerås o handla lite saker. Jag hade köpt lutfisk till mamma som hon älskar, ja inte i julklapp utan den fick hon ändå....hahahaha. Hon fick en mobil och ett mobilsmycke av oss och pappa fick ett par jeans och de vart glada och nöjda och det var ju huvudsaken. När vi kom hem vid 4-tiden satte jag in en skinka i ugnen så nu står den där o det börjar lukta så gott. Har även gjort köttbullar sedan jag kom hem. Imorgon är det dags att göra jansson både till oss , Lena och sonen. Ja så det kommer att vara fullrulle i köket imorgon oxå. Har så himla ont i ryggen men det är bara att ta alvedon så släpper det för ett tag.


Jag tog hem min cykel idag som jag köpt av syrran. Och jäklar så lätt den gick. Min cykel har ju pajat. Jag har en cykel utan kedja det är en kardan på den o nu är det något som hänt med den, o det passade så bra att min syrra hade en som stog, för hon köpte ny i sommras.



Nu önskar jag mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig kväll.

Av Cina - 22 december 2008 09:29

Tack LILLIS för din fina JULHÄLSNING

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards