~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Städat ut julen......

Av Cina - 27 december 2008 17:58

Ja idag har jag städat ut julen här i bloggen. Tyckte att nu får det vara nog med den. Tänker inte göra Nyårsfint heller för det är snart över det oxå.

Jag har ju då vart hos min vän RUTH och lånat en fin bakgrund. Tack Ruth för att du delar med dig. Blogghuvudet har jag gjort själv.

Idag har det inte hänt så mycket här hos mig. Har funderat o funderar ännu på vad jag skall bjuda på för mat på Nyårsafton. Ett tag var jag inne på fisk på planka. Men  jag har inga plankor och så började kolla efter plankor men va fasen dom kostr ju 199:- st o det är det fasen inte värt att kanske äta på 1 gång. Så nu får jag ända in mina tankar o fundera ett tag till. Men man hittar nog på nått. Behöver inte vara så märkvärdigt för våran del. Jag är ju ganska så trött på kött nu eller jag ska säga som det är jag är ingen älskare av kött. Så imorgon skall jag väl ta och skriva nota för på måndag hade vi tänkt åka ut o handla. Skall oxå göra en smörgåstårta till den 2/1 då min bästa vän Karin och hennes man flyttar ner o blir grannar med oss. Då måste de ju få lite mat i sig o då var smörgåstårta ett bra allternativ tycker jag.


Ja ikväll får vi se vem som åker ut först i körslaget. Jag hoppas inte att det är Nanne Grönvall som åker ut för hon är lite min favorit. Men klart att Robert Wells är vinnaren det tror jag. Dom som kan åka ut nu tycker jag är Timo Räisänen och Lagaylia Frazier. Ja det är i mitt tycke iallafall.


Ha en fortsatt bra lördagskväll alla mina bloggvänner och läsare

 
 
lillis

lillis

27 december 2008 18:38

Vad fint du har gjort.En än gång tack för all hjälp.Jag hoppas att Timo åker ut i kväll
Ha det bra
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 december 2008 18:55

Så fin din nya nyårsblogg är!! Gillar verkligen ditt "blogghuvud" riktigt jätte snyggt!!
Önskar jag kunde fixa till något sådant också.
Vi är ju lite av köttälskare här hemma så det blir nog kalkon på nyår.
Vi kommer också att se Körslaget, riktigt bra underhållning.
Kram på dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

27 december 2008 21:22

tusan om jag vetat de.jag hade4nya plankor men använde de ej så ja kastade2 men har 2nya kvar,men de räcker ju ej annars hade du fått tagit dem
cattha

 
Millis

Millis

27 december 2008 21:53

Jättefint på bloggen, som vanligt!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 december 2008 22:08

Nu har jag tittat på körslaget och jag tyckte att team Timo var bäst, så det var synd att dom åkte ut.Team Nanne var också bra tycker jag, men jag går efter vad för låt dom sjunger och dessa två var dom enda som var i min smak.

http://violett.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

27 december 2008 22:28

Jag får vänta med att rösta på din nya omröstning, jag har inte sett programmet ännu.
Vi har haft en bestående meny nyårsafton. Rådjursadel och kalvfilé med kantarellsås och diverse tillbehör. Att vi har två kötträtter beror på att inte alla gillar vilt i vår familj. Men i år så blir det enbart en kötträtt, vilken vet jag inte ännu.
God fortsättning. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

27 december 2008 23:29

Ja nu är julen slut,för denna gång!
Rätt kör åkte ut ikväll tycker jag,ser att du och jag har rätt lika smak =)
Kram och godnatt.

http://vingklippt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards