~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Cina - 3 december 2009 19:07

Idag fick vi fikagäster, det var väldigt trevligt!

Det var JOhan och Matilda som kom över en sväng.

Jag hade köpt en röd myspläd till dom på Chilli igår.

Så då kom dom o hämntade den.

Vi fikade och pratade lite.

Och så fick jag en sååå fin amaryllis.

Så nu är jag ägare till 2 st underbart vackra  blommor.

  

Även denna har två stänglar.

Lovar att fota när dom blommar!

TACK JOHAN O MATILDA!!!


**************

En grå och trist dag ute så imorse fick jag ett riktigt ryck.

Jag plockade fram LITE av mina tomtar.

Det kommer fram mera vad det lider.

  

Det lyser upp lite i det mörka tycker jag.


Ikväll blir det att kolla på "Mammas pojkar"

Lite spännande är det ju tycker jag.


Imorgon är det lite möten igen men det går bra!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en bra torsdagskväll!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards