~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Cina - 21 december 2009 16:31

Ja nu är vi lite oroliga för våran kära granne som åkte in i ambulans till sjukhuset för 14 dagar sedan idag.

Hon lovade att höra av sig så fort hon bara kunde.

Men vi har inget hört ännu, man funderar ju på vad som hänt.

Och jag är ju ingen släkting så jag kan ju inte

ringa sjukhuset o söka henne heller.

Hon har ju en dotter men jag vet bara vad hon heter i förnamn.

Och ingen har ju vart hit till lägenheten heller.

För vi tar ju in hennes post varje dag.

Man tänker ju på räkningar och sånt som ska betalas i slutet av månaden.

Ja vi får väl vänta några dagar och se vad som händer.



**************************

Nu skall jag visa hur min cafe latte vart idag när jag fikade.

  

Massor med skum vart det idag....=))


Idag har jag gjort köttbullar på 1,7 kg köttfärs.

Bra att ha i frysen framöver.

Imorgon blir det nog att göra skinkan tror jag.

Jansson till oss och till min bror ska jag göra.

Men det gör jag på onsdag.

För på  julafton skall vi åka till pappa.

Då kan det vara skönt o ha allt klart när man kommer hem på

julaftons eftermiddagen.


**************************


LITE FLERA JULKORT

TACK JENN



     

TACK GERTY 


Just nu har vi -13,5 grader

Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards