~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Cina - 17 december 2009 14:19

Fytusan så kallt det är ute -10,7 och det blåser som fasen idag.

Inte skönt jo om det inte blåste vore det ju skönt för solen har ju oxå tittat fram under dagen.

Lite bilder hur det ser ut hos oss här i Västerås.

Mycket snö har vi fått  30 cm litter det just nu på.

 





    

Ja så nog har vi vinter allt.


**********************


Måste få visa min amaryllis igen.

Idag upptäckte jag att på denna stängel kommer det att finnas

5 klockor inte illa tycker jag.

 


********************** 


Ja ikväll skall man väl träffa dessa bönder igen.

Och se om de kan få till lite kärlek.

Lite dåligt med det tycker jag.

Ja de e väl Thilde som fick till det lite mysigt igår.

Tycker inte det har vart så mycket att se denna omgång.

Men det är väl så man jämför med tidigare omgångar.



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin torsdag.

  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards