~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Cina - 15 december 2009 17:04

vart jag än tittar så kommer det en massa snö ner.

Nu har det snöat halva natten och hela dagen det är runt 20 cm

nysnö ute. Visst ljust o fint vart det och roligt för barnen.

Men mindre roligt för mig som inte alls gillar snö tyvärr.

Så här såg det ut vid 12 tiden idag.

  

Men jag tog ut cykeln och cyklade ner till affären idag på em.

Lite moddigt men det gick. 



*************************

4 veckor RÖKFRI IDAG!!!!

Jippi va jag e bra!!!!!

 

*************************

 

Jag har jag druckit cafe latte och

det smakade precis som när man tar en latte ute

på något café.

På förmiddagen bakade jag en mjuk pepparkaka.

Sedan har jag setat vid datorn.

Och gjort några blogg-julkort.

Igår gjorde jag ett blogg-julkort till Lillis o Snuttan

som du kan se här.

Idag har jag fixat ett till mig själv.



Önskar alla mina bloggvänner en fortsatt fin tisdagskväll



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards