~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Cina - 10 december 2009 16:03

Ja imorse så började jag med smörgåstårtorna som vi ska ha imorgon då

våran lilla PAPPA FYLLER 80 ÅR


 

Räktårtorna vart så här....de får duga.


   

De med skinkan började bli klara här.

Det kom på lite mer skinka och ost. 

Ja dessa ska väl duga till alla får man hoppas.

Båder personal och de boende skall äta så därför är det 4 st.

Några kan inte äta ägg o räkor så därför även skinka o ost.



**************************


Igår kom Natalie och ringde på dörren.

Och hon hade denna fina kudde med sig.

  

Den fick jag i försenad födelsedagspresent.

Kan tro att hon sytt den i slöjden i skolan.

Och naturligtvis är den LILA som ni nu vet att jag gillar...=))

TUSEN TACK GUMMAN DEN ÄR JÄTTE FIN!!!!



**************************

Ja ni kommer väl ihåg myspläden jag köpte till mig.

Ja som ni säkert förstår fick ju kissarna ta den...=))

Vet att jag är knäpp men såååå vart det.

Och igår kväll såg det ut så här i våran soffa....=))

  

Ja är dom inte sööööööta så säg!!!!!!

Man får snart inte rum att sitta i soffan då Elvis brer ut sig..=))


Ja kära vänner det var vad jag har att bjuda på idag!


Ohh kväll blir det slutet på "Mammas pojkar"

Spännade nu!!


Ha en fortsatt bra torsdags em/kväll




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards